Indholdsfortegnelse
Dresscode
En dresscode sikrer, at alle gæster kommer i gallatøj, og det er med til at gøre begivenheden gennemført. En dresscode gør, at gæsterne er nødt til at klæde sig pænt på. Ingen vil komme til at føle sig forkerte eller udenfor, og dermed sikres det, at alle får et godt udgangspunkt for gallaen og en helt igennem god oplevelse.
Den røde løber
Gør ankomsten til noget særligt.
Beundring og respekt opstår, når de høje hæle og lakskoene flyver hen af den røde løber. Den røde løber skal være så lang som muligt, og det er altid en god idé med blomster på rad og række langs siden. Find en prisbillig rød løber – evt. flere i forlængelse af hinanden.
Loungemusik
Lad opholdsrummet være afslappende og sæt lidt behageligt loungemusik på i baggrunden. I undgår pinlig tavshed i starten af festen, hvor gæsterne kommer i stemning og falder i snak. Loungemusik løsner stemningen op og er en elegant detalje til en gallafest.
Bobler
Bobler vil betegnes som eksklusivt og vil helt automatisk sætte en stemning. Det er desuden en god velkomstdrink.
Det behøver ikke være den helt dyre champagne, hvis ikke budgettet er til det. Det kan sagtens være en Cava, som også smager dejligt. Et glas bobler er for mange ikke hverdagskost og vil derfor intimidere til en speciel og storslået stemning.
Storkøkken catering
Gallafester er som regel store fester med mange gæster, og disse gæster spiser traditionen tro samtidig. Her vil catering fra et storkøkken være oplagt. En gallamenu med flotte anretninger leveret lige til at servere. Find den bedste sammenligning af gallamenuer, anrettet og leveret lige til døren, på nettet. I kan også vælge at leje en kok.
Talentshow
Hvad med at afvikle et improviseret talentshow? Det gør aftenen speciel, giver en nu-og-her følelse og giver noget at snakke om resten af aftenen. Alle gæster, der ønsker at deltage kan melde sig til i løbet af aftenen. Gæsterne underholder på scenen eller dansegulvet. Og et dommerpanel kårer til sidst vinderen, som modtager den eftertragtede præmie.
Dansegulv
Sørg for, at der kan laves plads til, at gæsterne kan udfolde deres danseevner på et dansegulv. Meget tit ender det med, at der er meget snævert og trængt på pladsen. Sørg for at have et stort areal, hvor der er plads til lidt af hvert. Og husk, at det sidste nummer skal byde op til kinddans.
Selfie booth
Forevig gallaen med en selfie booth, hvor du kan forevige sjove, skøre og lykkelige øjeblikke med gæsterne. Til selve gallaen vil det være et muntert indslag, som alle gæster kan gå til i løbet af aftenen. Og efter gallaen vil gæsterne kunne beholde billederne som gode minder. Det er også morsomt at se, hvordan humøret gradvist har taget sig ud med billeder fra gallaens begyndelse, midte og fra de lyse morgentimer.
Skriv et svar