Når man går i skole, så følger der ofte lektier med. Lektier er desværre et nødvendigt unde for, at man lære de ting, der står i pensum, så man er klar til at gå op og få en god og ordentlig karakter til eksamen.
Lektierne er dog ikke altid lige sjove at lave. Mange kender helt sikkert den følelse, hvor man sidder over i skolen og man er helt udkørt efter en hård time – det kan måske være man netop har været i gang med en masse regnestykker i matematik eller måske har siddet og lavet analyser i dansk. Til sidst i timen siger læren så de famøse ord: “Og resten er lektier til i morgen”. [Læs mere…]


(1 votes, average: 4,00 out of 5)