De fleste studerende må leve på en sten for at få det hele til at gå op. Men det er faktisk slet ikke nødvendigt, hvis man blot er lidt kreativ og sparer de rigtige steder.
Når de fleste tænker tilbage på deres studieliv, så husker de det oftest som en af de bedste tider i deres liv. Det var en tid med fester, gode venner og en af de sidste uforpligtende perioder, inden voksenlivet med masser af ansvar bankede på.
Men hukommelsen har jo som bekendt en tendens til at glemme alle de ting, der ikke var så sjove. Og virkeligheden for de fleste studerende inkluderer – ud over festerne og vennerne – også et meget lavt, månedligt rådighedsbeløb, stress over lektierne og eksamenerne, ensomhed og hjemve, hvis man er flyttet langt væk hjemmefra. [Læs mere…]


